جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته های زیبا

اس ام اس دلتنگی



دلنوشته های زیبا


چیزه زیادی نمیخواهم
فقط کمی گوش کنی

اندکی درک کنی و از ته دل این جمله رو بگویی:
آرام باش! من کنارتم

دلنوشته های قشنگ

به سلامتی همه اونایی که حالشون گرفته ولی می خندن تا حال بقیه گرفته نشه

دلنوشته های تیکه دار

هی تـــــــو
بــه خــیـالــت نـمـیـفـهـمـم یـواشکـی مــرا در خـاطـراتـت مـرور مـیـکـنـی؟
کـــاش تـــو انــقــدر مــغــرور نــبــودی

  

دلنوشته های غمگین

خوشبختی چه اتفاق غم انگیزیست
وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد

دلنوشته های دلتنگی

جای خالیت راآنقدرباچشمانم آب خواهم داد
که دوباره کنارم سبزشوی

دلنوشته های دردناک

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟

وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

دلنوشته های معنی دار

آمدی آموختی رسم عاشق شدن را
رفتیو نیاموختی شیوه فراموش کردن را

دلنوشته های دوستانه

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!
مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد...
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

دلنوشته های فاز بالا

بر تو چون ساحل آغوش گشودم
در دلم بود که دلدار تو باشم

وای بر من که ندانستم از اول
روزی آید که دل آزار تو باشم

دلنوشته های باحال

مهربان باش که در آن پس این پنجره ی سبز قشنگ
مهربان است کسی با من و تو

چه قشنگ است نگاهی که به مهر
بگشایی به همه

دلنوشته های زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد