جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

اس ام اس غمگین



اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه


هر چقـــــــدر هم که زمستان باشد
بــــــــــــــهاری ترین هوا سهم من است

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

راندی ز برت مرا و خوارم کردی
از درگه خویش برکنارم کردی

چون برگ گلی که درکف باد افتد
بازیچه دست روزگارم کردی

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

دیدی ای غمگین تر از من
بعد از آن دیر آشنایی

آمدی خواندی برایم
قصه ی تلخ جدایی

  

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

بــــــاور نمی کنم
اینگونه عاشقـانه

در مـن ، حبس شده باشی!!

بگو با چه جادوئی
مرا اینگونه نا عادلانه وقف خودت کردی؟

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم
نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی
بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

می دونی چه دلتنگم از این خواب زمستونی
تو که بیدار بیداری بگو از شب چی می دونی
تو این رویای سر دم گم .خداحافظ گل گندم

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

جای خالیت راآنقدرباچشمانم آب خواهم داد
که دوباره کنارم سبزشوی

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟

وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!
مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد...
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه

آمدی آموختی رسم عاشق شدن را
رفتیو نیاموختی شیوه فراموش کردن را

اس ام اس و متن غمیگن عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد