جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات کوتاه و سنگین

اس ام اس سنگین


جملات کوتاه و سنگین


کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج
قطره ای از باران محبت بود . . .

جملات کوتاه و غمناک

در آسمان دل من پرنده پر نمیزنه
تو کلبه غم زده ام محبت سر نمیزنه . . .

جملات کوتاه و عرفانی

در طوفان زندگی ، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است . . .

  

جملات کوتاه و عاشقانه

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو
تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

جملات کوتاه و شعر زیبا

چای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است
ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست
ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست

جملات کوتاه و دوبیتی عاشقانه

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا
جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم
حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

جملات کوتاه و دلنشین

۲تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ
ولی من گل وسطی رو دوست دارم !

جملات کوتاه و معنا دار

اکثر ما نه به خاطر یافتن فردی کامل ، بلکه به خاطر کامل دیدن یک فرد نا کامل
عاشق میشویم که از پیله تنهائی خود رها شویم . . .

جملات کوتاه و حقیقت تلخ

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون
سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون . . .

جملات کوتاه و زیبا

ز درد عشق تو با کس حکایتی که نکردم
چرا وفای تو کم شد ، شکایتی که نکردم . . .

جملات کوتاه 94
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد