جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سنگین ترین جملات

اس ام اس سنگین



سنگین ترین جملات

پشت چراغ قرمز ؛ اعتراف کردم” دوستت دارم ” !
تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی ، یاد من بیفتی . . . !
نمیدانستم قراراست بعد من ؛ تمام چراغهای زندگیت سبز شوند . . . !

سنگین ترین جملات عاشقانه

ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺭﻭﺯِ
ﺍﻣﺎ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭِ ﺩﯾﮕﺴﺖ . . .

سنگین ترین جملات فلسفی
  
نه تنها ترکت می کنند . . .
حتی وقت رفتن با تمام پر رویی دستور هم میدهند :
مواظب خودت باش . . . !

سنگین ترین متن ها

خدایا ؛
خلقت شیطان را اگر یادت هم رفته بود
فرقی نمی کرد و آب از آب تکان نمی خورد !
مردم اینجا ؛ شیطان را هم درس می دهند . . .

سنگین ترین جمله ها

چقدر احمقانه ست
از یک قهوه ی تلخ انتظار فال شیرین داشتن . . .

سنگین ترین متن های عاشقانه

لب خشکم ببین چشم ترم را
بیا از باده پر کن ساغرم را

دلم در تنگنای این قفس مرد
رسید آن دم که بگشایی پرم را

( فریدون مشیری )

سنگین ترین حرفها

بی خیال است !
خیلی بی خیال . . . !
همان کسی که تمام خیال من است !

سنگین ترین اس ام اس

علاوه بر این که من و تو ، ما نشدیم
نصف منم از بین رفت . . . !

سنگین ترین اس ام اس ها
خیلی سخته . . .
به خاطر کسی که دوسش داری ، همه چیز رو از سر راهت خط بزنی . . . !
بعد بفهمی خودت تو لیستی بودی که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده . . . !

سنگین ترین اس ام اس های عاشقانه

از آدم های عاطفی بترسید !
آنها قادرند که یک مرتبه ؛ دیگر گریه نکنند
دوست نداشته باشند و قیدِ همه چیز را بزنند !
حتّی زندگی . . .

سنگین ترین جمله عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد