جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حرف های عاشقانه

اس ام اس سنگین



حرف های عاشقانه


آدم است دیگر !
گاهی برای ماندن نیاز به “مواد نگهدارنده ” دارد . . . !

حرف های تلخ

درد می کشم ، درد !
هم تلخ است هم ارزان
هم گیراییش بالاست !

هم اینکه تابلو نمی شوم و رفیقی که
مرا به درد معتاد کرد ناباب نبود ،
اتفاقا باب باب بود فقط نگفته بود که ماندنی نیست ، همین . . .

حرف های معنا دار

نگاهم اما...
گاهی حرف میزند...

گاهی فریاد میکشد...
و من همیشه به دنبال کسی میگردم

که بفهمد یک نگاه خسته
چه می خواهد بگوید...
  
حرف های غمگین

بیا تمامش کنیم….
همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….
قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

حرف های سنگین

بی حس شده ام از درد !
از بغــض !

فقط گاهـی
خـط ِ اشکی… میسـوزانـد صـورتـم را

حرف های فاز بالا

مـآجـرا ایـن نـیس ک ِ چـقـد مـحکـم مـیتـونی ضـربـه بـزنی ،
مـآجـرا اینـه ک ِ چقـد مـحکـم میتـونی ضـربـه بخـوری
و بــآزم بـه راهـت ادامـه بـدی .. (;

حرف دل

قلبت را آنقدر از عاطفه لبریز کن که اگر روزی افتاد و شکست
همه جا عطر گل یاس پراکنده شود

حرف های تنهایی

هیس…
حواس تنهایی ام را
با خاطرات باتو بودن
پرت کرده ام…

بگو کسی حرفی نزند…
بگذار
لحظه ای آرام بگیرم…

حرف های عاشقانه و زیبا

ادعایِ بی تفاوتی سخت است....
آن هم

نسبت به کسی که
زیباترین حس دنیا را با او تجریه کرده ای....

حرف های عاشقانه و سنگین

همیشه بهم میگفت:زندگیمی . . .
وقتی رفت بهش گفتم: مگه من زندگیت نبودم؟
جواب داد: آدم برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش بگذره

حرف های عاشقانه 94
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد