جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

من موندمو تنهایی

اس ام اس تنهایی


من موندمو تنهایی


گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای "تو" که سالها منتظر در زدنت بودم ...

من بی تو نمیتونم

حقیقی ترین لحظه هامو ببین
که از آرزو هم خیالی تره

تو صبحی که تاریکتر از شبه
تو این شب که کابوس رویای ماست

عاشقانه های من

در دلم آرزوی آمدنت می میرد
رفته ای اینک، اما آیا

باز برمیگردی؟

چه تمنای محالی دارم
خنده ام می گیرد
  
عاشقانه و غمناک بودن
س رد خ واهد ش د ...
روزهایت بی آغوش من ...

دلتنگی های من

✘اینجا ماندن بهانه میخواهد ... ✘
✘منطق من بوی دل تنگی می دهند ... ✘

عاشقانه و دلتنگی های من و بیتابی دلم

دلم هوای خودم را کرده است
این روزها
بیشتر از هر زمانی
دوست دارم خودم باشم !!
دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم
و نه هراس از دست دادن را ..

عاشقانه و دلنوشته های یک عاشق
اصرار نکن بیخودکی، باید که تنها بمونی. . .
از این به بعد باید دیگه فقط از غمها بخونی! ! !
وقتی که بودم نبودی، حالا میای که دیر شده. . .
این عاشق مجنون تو حالا دیگه چه پیر شده! ! !
نبودنم برای تو، فنا شدن توی رویاهاست. . .
سزای تو از این به بعد تحمل خاطره هاست! ! !

عاشقانه ی غمگین معنی دار
چند سالی از نبودنت میگذرد و. . .
هنوزم که هنوز است باز جای خالیت خالیست!

تنهایی و دلتنگی عاشق
من بی تو سلطان دردم. . .
ای امید زندگانیم، تنهایم مگذار!

دلتنگی های یک دلشکسته و عاشق

وقتی با من قهر میکنی از زندگی خسته میشم. . .
حرفی برای گفتن ندارم، فقط آرزوی مرگ میکنم!
وقتی منو مقصر میدونی منم مثه خودت میشم. . .
یه موجود پر غرور، که از عشق دست میکشم!

عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد