جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه احساسی زیبا

اس ام اس سنگین


جملات عاشقانه احساسی زیبا

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت. . .
آمدم پاک کنم عشق تو را، بدتر شد! ! !

جملات زیبا و احساسی ناب
آلزایمر می تواند بهترین بیماری جهان باشد. . .
تا هر ثانیه یادم نیفتد که نیستی! ! !

جملات جدید و بسیار دلنشین
کوه میشوم برایت، یکبار بگو دوستت دارم. . .
تا هزار بار تکرارش کنم عشق من! ! !
  
جملاتی زیبا برای عاشق خسته
اندام های تکراری واژه ها در ذهنم حرکات موزون دارند. . .
و من در حوالی قلبم گرمای عشق را حس می کنم! ! !
ای کاش این حس قشنگ همیشه با من باشد. . .

جملات تنهایی و عاشقانه پر از احساس
دستهایت تنها بالشی است که. . .
وقتی سر بر او دارم کابوس نمیبینم!

جملات ناب و عاشقانه سنگین

وقتی که تو نیستی دنیا برام تیره و تاره. . .
بیا برگرد که بدون تو زندگیم رنگی نداره! ! !
دله من پیش تو گیره اگه نیای بی تو میمیره. . .
وقتی نیستی این دله تنگم دلش از غصه میگیره! ! !

جملات غمناک و پرمعنی برای دلشکسته
شکسته شد وجود من همان شبی که بعد تو. . .
گریخت ازنگاه من تمام حس و حال ها! ! !
پناه میبرم به تو به روزهای عاشقی. . .
برای من همین غنیمتی است از جدالها! ! !

جملات دلدادگی برای یک دلداه عاشق
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را. . .
او که هرگز نتوان یافت همانندش را! ! !
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت. . .
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را! ! !

میخوای عشق و علاقتو نشون بدی نمیدونی چجوری
اینجوری


چقدر برام خوبه آرامش چشمات، تسکین دردامه لبخند رو لبهات

جملات دردناک و سنگین با دود قلیونم آروم میشم میدونی چرا
دودش را تازگیها تا ته ریه ام فرو می دهم ...
از اینکه هر کام قلیونم چند دقیقه از عمر من کاهش می دهد لذت می برم ...
تو سرگرم باش ...
فقط گه گاه به من بگو:
کمتر بکش ... می میریا .... !!!

جملات زیبا سال 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد