جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

اس ام اس جدایی



اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

سه شاخه گل برات میفرستم
یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلمه که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده.

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم
 خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …

  

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . . .

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

دلتنگ خنده های بهارانت در کوچه خزان زده دلم،
نگاه مهربانت را به انتظار نشسته ام.یک شب از کوچه خیالم بگذر
شاید عطر گیسویت خواب پریشانم را التیم ببخشد.

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93


میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم
دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

ما که همسایه ی اشکیم ولی با دل تنگ
گر لبی خنده زند یاد شما می افتیم.

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

نا له پنداشت که در سینه ی ما جا تنگ است
رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است.

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

شکر خدائی را که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

همواره تنهاییم
در این نفس تنگی
در قلب یک بن بست
مدهوش دلتنگی

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد