جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری خنده دار sms sare kari

اس ام اس سرکاری



اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه ،
 امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پیچوندم 


اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



بالاخره فهمیدم چرا اینقد تو عروسیا بهت اصرار میکنن بری برقصی
چون خودشون جا ندارن بشینن ، برمیگردی هم جا نداری هم میوه
 تازه شیرینیاتم خوردن

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



اعتراف میکنم بیشتر مواقعی که میخوام از اعضای خانواده انتقام بگیرم
میرم دمپایی های دستشویی رو خیس میکنم

  

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگاه کن ؛
 پشتشو نگاه کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari


فقط برای یک بار
مرا در افسوس مبهم یک دروغ
شناور کن
سر به گوشم بگذار
و
آرام بگو دوستت دارم

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



شاید همه بخواهند خانه شان پنجرهای رو به دریا
جنگل یا کوه داشته باشد اما
+
+
+
من به پنجره ای رو به دبیرستان دخترانه هم راضی ام
واالاهمچین آدم کم توقعی ام من

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari


ملّت Love میترکونَن ،
ما از این پلاستیک حبابدارا
اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari


از دختره پرسیدم برند عطرت چیه ...
خیلی شیک و مجلسی و با کلی عشوه فرمود:
for women
در اونجا بود که گفتم : خدایا من از خاکم و به خاک بر میگردم
مرا بخوان بسوی خودت


اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



ﺩﯾﺸﺐ ﺑﺎ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ﭘﺎﯼ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﻭ ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎ
ﻗﺎﺷﻖ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻐﺰﺵ ﺭﻭ ﺗﺮﺍﺷﯿﺪﯾﻢ ﻭ ﺧﻮﺭﺩﯾﻢ ، ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﻮﺭ
ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﺭﻭﯼ ﺍﻭﻥ
ﭘﻮﺳﺖ ، ﺗﺎ ﺭﻭﻣﻮﻥ ﺑﺸﻪ ﺑﺰﺍﺭﯾﻤﺶ ﺩﻡ ﺩﺭ؛ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻣﺮﺩﻡ
ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑُﺰ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺴﺘﯿﻢ

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari



هی پسری که کار امروزت بازی با دل دختراست
و دیدن اشکاشون حس شاخ بودن بهت میده
فردا پدر خواهی شد
اشکهای دخترت کمرت را می شکند

اس ام اس سرکاری خنده دار
sms sare kari
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد