جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و کوتاه sms sangin

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و کوتاه
sms sangin


اگر بدانیم کجا هستیم، کجا می رویم و به چه وسیله می رویم،
یکی از مشکلات خود ما و اجتماع ما برطرف می شود

اس ام اس سنگین و جالب
sms sangin


چیزهایی که من مایل به دانستن آنها هستم در کتاب وجود دارد
 و بهترین رفیق من کسی است که کتابی به من بدهد که [ آن را ] نخوانده باشم

اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin


چقدر سخت است که انسان بمیرد،
در حالی که هیچ خدمتی به کشورش نکرده باشد

  

اس ام اس سنگین و قشنگ
sms sangin


تصمیم بگیرید که کاری را انجام دهید، آنگاه راه انجام آن را خواهید یافت

اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin


پدرم به من کار کردن را آموخت، نه عشق و علاقه به کار را

اس ام اس سنگین و باحال
sms sangin


هر کاری که تصمیم آن را بگیرید، نصفش را انجام داده اید

اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin


بدون حکومت می توان زندگی کرد، اما بدون کتاب و مطبوعات نه

اس ام اس سنگین 93
sms sangin


همه می توانند بدبختی را تحمل کنند.
اگر می خواهید منش کسی را بیازمایید، به او قدرت بدهید

اس ام اس سنگین 94
sms sangin


چنانچه می خواهی منش کسی را بسنجی، به او قدرت بده

اس ام اس سنگین 95
sms sangin


بهترین خوبی آینده، این است که هر بار تنها یک روز از آن می آید

اس ام اس سنگین 96
sms sangin


بینش و آگاهی، آن است که دیگران را به گونه ای که خود، خود را می بینند، بیان داری

اس ام اس سنگین 97
sms sangin


قشنگ‌ترین زمان‌های زندگی شما زمان‌هایی است که با دوستانتان سپری می‌کنید

اس ام اس سنگین 98
sms sangin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد