جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات به سلامتی





جملات به سلامتی غمگین


به سلامتی اونایی که غصه هاشونو با خودشون قسمت میکنن و شادی هاشونو با بقیه

جملات به سلامتی عشق

 به سلامتی عشق اول زندگیت
که نه میتونی بهش زنگ بزنی نه میتونی بهش فکر نکنی

جملات به سلامتی زیبا

 به سلامتی تمام پیام هایی که نوشتیم ولی ارسال نکردیم

  

جملات به سلامتی جدید

 سلامتی اونی که هیچوقت حالمونو نمی پرسه
چون میدونه حال و روز ما که پرسیدن نداره

جملات به سلامتی 93

 به سلامتیه حس و حال اون پسر بچه ای که
وقتی دو نفر دارن برای فوتبال یارکشی میکنن ،
آخر از همه اسمشو میگن

جملات به سلامتی تیکه دار

 سلامتی اونایی که اول فکر کردیم ۱رنگن ولی بعد فهمیدیم مداد رنگی ۴۶رنگن

جملات به سلامتی رفیق

 سلامتی اون رفیقی ک میاد خونتون ب کفشای آبجیتم نگاه نمیکنه

جملات به سلامتی خنده دار

 به سلامتی پژمان جمشیدی
که با وجود قرمز بودنش، دل آبی ها رو هم به دست آورد

جملات به سلامتی باحال

 به سلامتیه اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه ،
هرچی از دهنم درومد بهش گفتم
آخرش فقط گفت : بهتری ؟؟؟

جملات به سلامتی رفیق

 ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩ ﺟﺰ ﺭﻓﺎﻗﺖ

جملات به سلامتی جالب

 سلامتی ما زشتا که اگه نبودیم شما خوشکلا به چشم نمی اومدین

جملات به سلامتی دوستانه

 به سلامتی رفیقای دیروز . . . که شدن غریبه های امروز . . .

جملات به سلامتی آبان 93

 به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه
چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

جملات به سلامتی 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد