جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه دوست دارم sms love irani

اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس
عاشقانه دوست دارم
sms love irani



دوستت دارم
رازیست که در میان حنجره ام دق می کند وقتی که نیستی

شعر عاشقانه
sms love irani



دوری از این دیده اما باز یادت می کنم
حرمت این آشنایی فرش راهت میکن
در فراقت غم حصار خنده هایم را شکست
باز هم از انتهای دل صدایت می کنم

اس ام اس عاشقانه لیلی و مجنون
sms love irani


توکه با دیگرانت بود میلی
چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟
اگر قصدت پریشانی ما بود
که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

  

اس ام اس عاشقانه غم نبودن
sms love irani


غم نبودنت مانند اشکی بی هدف روی صورتم سرازیر است
وای که چقدر شور است طعم نبودنت

اشعار عاشقانه زیبا
sms love irani


هر آن که یار خواهد یا بسیار
ولیکن فرق دارد یار با یار
دل من سایه ی لطف تو می خواست
وگرنه سایه ی دیوار بسیار

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا
sms love irani


ویران شد از نگاهت قصر پر شکوه و استوار دلم
حالا تنها تویی ستون این ویرانه

اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms love irani


همیشه با خودت زمزمه کن که  تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است

اس ام اس یادت هستم
sms love irani


امشب بیادت گریانم
گرچه از دیده ات پنهانم
هر چند که به ظاهر خندانم
اما از درون نالانم

اس ام اس چشم انتظاری
sms love irani


تا کی دل من چشم به در داشته باشد
ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد
آن باد که آغشته به بوی نفس توست
از کوچه ی ما کاش گذر داشته باشد

اس ام اس عاشقانه دوستانه
sms love irani


ای دوست بخدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان دل ز غمت می سوزد
دل افسرده ی من طالب یک دیدار است


اس ام اس عاشقانه بی وفایی
sms love irani



کسی که دیروز برای ماندت دست به دعا برداشته بود
امروز برای رفتنت نذر کرده است
کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلتنگم  عجیب است


اس ام اس یاد و تنهایی
sms love irani


من تنها هستم
اما یادم باشه تنها من نیستم

اس ام اس عاشقانه دوست دارم 93
sms love irani
نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد