جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی اجباری sms jodayi jadid

اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی
sms jodayi jadid


خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده

اس ام اس جدایی 93
sms jodayi jadid


چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما
شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند

اس ام اس فاز بالا
sms jodayi jadid


آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند
از آدم های یک ساعت دیگر میترسم
چون درگیر هزاران ثانیه اند
ثانیه هایی که در هرکدام
رنگی دگر به خود میگیرند

  

اس ام اس جدایی فلسفی
sms jodayi jadid


ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ

اس ام اس سنگین
sms jodayi jadid


انسان ، حرفیست
زده می شود
خوانده می شود
ترانه می شود ، به یاد می ماند
گاهی ناله ایست
تنها خاک خوب می فهمدش .

جملات جدایی
sms jodayi jadid


کوچه ها را بلد شدم
رنگهای چراغ راهنما
جدول ضرب
دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم
اما گاهی میان آدمها گم میشوم
آدم ها را بلد نیستم.

اس ام اس جدایی و بغض
sms jodayi jadid


خیلی سخت بود
با “بغض نوشتم ولی با “خنده خواندی

اس ام اس جدایی غم انگیز
sms jodayi jadid


تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود

اس ام اس جدایی و مرگ
sms jodayi jadid


دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد

اس ام اس جدایی تلخ
sms jodayi jadid


خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود
اس ام اس جدایی و سیگار
sms jodayi jadid


دیروز دست هایش میان دست هایم بود
امروز عکسش
و فردا سیگار

اس ام اس جدایی اجباری
sms jodayi jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:37 ب.ظ

عالى بودن مرسى جونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد