جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی آبان 93 sms jodayi 93

اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی آبان 93
sms jodayi 93


خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص
تلخ تلخ

اس ام اس جدایی 93
sms jodayi 93


اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست

اس ام اس جدایی غمگین 93
sms jodayi 93


گاهی تو
گاهی یاد تو
گاهی هم غم تو
آخر این “تو کار مرا تمام می کند

  

اس ام اس جدایی غمناک 93
sms jodayi 93


هرچی بیشتر کمتر به عاشقی فکر کنی ،
کمتر بیشتر اعصابت میریزه به هم

اس ام اس جدایی سنگین 93
sms jodayi 93


گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص، برایت فریاد تجویز کند

اس ام اس جدایی تیکه دار 93
sms jodayi 93


همه چیز خنده دار بود.
داشتن تو
بودن من ; ماندن ما.
رفتن تو
این همه آه.
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد.

اس ام اس چایی 93
sms jodayi 93


کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬ مثل «چایی» وقتی که سرد می شود

اس ام اس جدایی عاشقانه 93
sms jodayi 93


آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد

اس ام اس جدایی و سنگین 93
sms jodayi 93


هوایت دستان سنگینی داشت، وقتی به سرم زد فهمیدم

اس ام اس جدایی 93
sms jodayi 93


دلم بچگی میخواهد  جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند ؟

اس ام اس جدایی دردناک 93
sms jodayi 93


گـاهــی نمـی دانــی
از دسـت داده ای
یـــا
از دسـت رفـــتـه ای

اس ام اس جدایی عاشقانه
sms jodayi 93


ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ  ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ

اس ام اس جدایی
sms jodayi 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد