جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی آبان 93 sms tanhayi

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی آبان 93
sms tanhayi


اینجا جاییست که
عشقبازی نمی کنند با هم
با هم با عشق بازی میکنند

اس ام اس زیبا آبان 93
sms tanhayi


اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده ولی خسته شدم

اس ام اس جدید آبان 93
sms tanhayi


کسی که نگاهت را نمی فهمد
توضیح های طولانی ات را هم نخواهد فهمید.

  

اس ام اس سنگین آبان 93
sms tanhayi


هم قــــــــــد شدیم
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم

اس ام اس تیکه دار آبان 93
sms tanhayi


پست ترین آدما کسایی هستن که
به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی

اس ام اس زجر آبان 93
sms tanhayi


قیافه ام تابلو شده بود
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی

اس ام اس داغون آبان 93
sms tanhayi


چقدر جالب
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسیه که داغونت کرده

اس ام اس عاشق شدی آبان 93
sms tanhayi


اگر روزی عاشق شدی
قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن
این روزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده

اس ام اس کاش آبان 93
sms tanhayi


کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام
یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم
مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن

اس ام اس عشق آبان 93
sms tanhayi


این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند
حیف از عشق که زیر دست و پاست

اس ام اس تنهایی آبان 93
sms tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد