جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر های عاشقانه و زیبا

شعر عاشقانه



شعر های عاشقانه و زیبا



تو را در مثنوی پیدا نکردم
حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها برایت
برایت ثانوی پیدا نکردم.

شعر های عاشقانه


قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین
فرش های کهنه را گران تر می خرند.

شعر های عاشقانه و غمگین


نمی دانم چرا بیمارم امشب
سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم و اشک دلم آهسته می گفت
پریشان از فراق یارم امشب.

  

شعر های عاشقانه و احساسی


عشق یعنی شاخه ای گل در سبد
عشق یعنی دل سپردن تا ابد
عشق یعنی سروهای سر بلند
عشق یعنی خارها هم گل اند.

شعر های عاشقانه و عرفانی


بار الها ای خدای عدل و داد
هر که کرده یادی از ما زنده باد
ما که معتاد رفیقیم و خمار روی دوست
در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد.

شعر های عاشقانه و انتظار


من هنوزم در انتظار این هستم
که تو از ( هرگز ) خود برگردی
جمله های زیبا | جمله های باحال.

شعر های عاشقانه و جدید


نگاه تو سیب است
و من نیوتنی بیچاره و بی خواب از کشف جاذبه.

شعر های عاشقانه 93


نکند قاصدکی را که برایم فرستادی
بازیچه ی دسته کودکی بازیگوش شده
که اینچنین دلتنگی ام بی خبر مانده.

شعر های زیبا


عشق یعنی آن نخستین حرف ها
عشق یعنی گرما میان برف ها
عشق یعنی یاد آن روز نخست
عشق یعنی هرچه در آن یاد توست.

متن زیبا


روزی اگر نبودم
تنها آرزویم اینست که زیر لب بگویی ( یادش بخیر.

متن عاشقانه


آنکه قلب خاکی اش را سنگ فرش قدم هایت می کند منم.

شعر های عاشقانه و پر احساس

پیش از آنی که به چشمان تو عادت بکنم
باید ای دوست به هجران تو عادت بکنم
یا نباید به سر آغاز تو نزدیک شوم
یا از آغاز به پایان تو عدت بکنم
بهتر آنست که چشم از تو بپوشم انگار
تا به چشمان پشیمان تو عادت بکنم.

شعر های عاشقانه و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد