جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر عاشقانه و احساسی زیبا asheghaneva ehsasi ziba

شعر عاشقانه



شعر عاشقانه و احساسی زیبا
asheghaneva ehsasi ziba

من از یاران عاشق مینویسم
ز اسرار حقایق مینویسم
نه از گل نه از شبنم نه از باد
برای آن یار عاشق مینویسم

شعر عاشقانه و احساسی
asheghaneva ehsasi ziba

در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود
در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود
میشود حتی برای دیدن پروانه ها
شیشه های مات یک متروکه را الماس بود
کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود
هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

شعر عاشقانه زیبا
asheghaneva ehsasi ziba

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست
من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست

  

شعر عاشقانه و دوستانه
asheghaneva ehsasi ziba

دوستی شوخی سرد آدم هاست
بازی شیرین گرگم به هواست
واسه کشتن غرور من و تو
دوستی ، توطئه ثانیه هاست

شعر عاشقانه و یاد کردن
asheghaneva ehsasi ziba

به یاد تو نوشتم که از جنس بهاری
که در اعماق قلبم همیشه ماندگاری

احساسی و رفاقتی
asheghaneva ehsasi ziba

قلب من جایگاه رفیقی است که
شقایق ها حسرت آن را می خورند

شعر عاشقانه و غمناک
asheghaneva ehsasi ziba

خیلی دیر یار رو شناختی ساده دل
اما تو قمار ناگوار عاشقی همه هستییت رو باختی ساده دل

شعر عاشقانه و قشنگ
asheghaneva ehsasi ziba

شعرمن زمزمه ی یه خواهشه
آرزوم دیدن روی ماهشه
میون غربت این فاصله ها
قلب من همیشه چشم به راهشه

شعر عاشقانه و زیبا
asheghaneva ehsasi ziba

یکی اونجاست شبیه من یه دیوونه
که بیشتر از خودم قدرتو می دونه

شعر عاشقانه انتظار
asheghaneva ehsasi ziba

نمیاد اونی که دلم میخواد
چه میشه کرد باید همیشه منتظر بمونم

شعر عاشقانه و احساسی
asheghaneva ehsasi ziba

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست
همه دریا از آن ما کن ای دوست
دلم دریا شد و دادم به دستت
مکش دریا به خون پروا کن ای دوست

شب بخیر تیکه دار
asheghaneva ehsasi ziba

شب ها به وقت خواب از طرف من
وجدانت را ببوس اگر بیدار بود

لالایی عاشقانه و شب بخیر
asheghaneva ehsasi ziba

ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم
و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد
شبت به خیر عزیزم

شعر عاشقانه و احساسی زیبا
asheghaneva ehsasi ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد