جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین و زیبا sms sangin va ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


می بینی ؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


هیسسس
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


دل من تنها بود
دل تو اما نه
آفرین بر دل پر مشغله ات
کز سر لطف با دلم بازی کرد

  

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


لاک غلط گیر را برمی دارم و تو  را از تمام خاطراتم پاک می کنم
 تــــــو غلط اضافیِ زندگیم بودی

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


آنقدر خوب هستم که ببخشمت  اما
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


از همه جا بوی مهر میاد
از تو هنوزم بوی بی مهری

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری دنیا به آخر می رسد
دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هــــیـــــچ نیستی

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند
این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba


گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری
بعضیارو برای یک ساعت و بعضیارو برای همیشه

اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin va ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد