جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید غدیر خم 93

اس ام اس عید غدیر خم



اس ام اس عید غدیر خم 93



سرچشمه ی وحی در کویر است، غدیر
تقدیر خداوند قدیر است، غدیر
ای عشق! بگو به تشنه کامان ولا
دریاست، اگرچه آبگیر است، غدیر

 
اس ام اس عید غدیر خم


نام علی : عدالت — راه علی : سعادت —
عشق علی : شهادت — ذکر علی : عبادت — عید علی :


اس ام اس عید غدیر خم زیبا


قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد

  
 
من کنت مولا فهذا علی مولا


( من کنت مولا فهذا علی مولا )
حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیان
 

مولایم امیرالمومنین


علی(ع) مولای ما و شاه دین است
شفیع امت و حبل المتین است
به او ایمانم از روی یقین است
نگاه من به دنیا این چنین است
"تمام لذت عمرم همین است
که مولایم امیرالمومنین است"


چه عیدی بهتر از عید غدیر


علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟


 امام و سرور و مولا علیست


به روز غدیر خم از مقام لم یزلی
 به کائنات ندا شد به صوت جلی
که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر
 امام و سرور و مولا علیست علی


اس ام اس عید غدیر خم


موج یک حادثه در جان غدیر است امروز
و علی چهره ی تابان غدیر است امروز


اس ام اس عید غدیر خم 93


تا نور نشسته بر لبان تو علی
تا عشق بود چراغ جان تو علی
آن صحنه و آن حماسه ی روز غدیر
خاریست به چشم منکران تو علی . .


عید غدیر خم


غدیر ، یک کلمه نیست ، یک برکه نیست؛ یک دریاست؛ رمزی است بین خدا و انسان.
روز کمال دین و عید ولایت امیرالمؤمنین مبارکباد


عید غدیر


غافل مشو از عید غدیر و برکات
امروز خدا گشوده است باب نجات
جبریل و ملائک همه با امر خدا
سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات....


اس ام اس عید غدیر خم 93


دائم به سرم فکر علی نیست که هست
هرشب به لبم ذکر علی نیست که هست
دیگر چه سعادتی بود بهتر از این
در سینه ی من مِهر علی نیست که هست


اس ام اس عید غدیر خم 93


خورشید شکفته در غدیر است علی
باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست
بر ملک محمدی امیر است علی


اس ام اس عید غدیر خم 93


ای غــدیــر تــو دیــگــر یــک بــرکــه ی خــامــوش نـیــسـتی
تــو مــادر اقــیــانــوس هــای جـهــانــی. . .


اس ام اس عید غدیر خم 93


صد شکر که پیغمبر رحمت داریم
هم دست به دامان ولایت داریم
با ذکر شریف و مستجاب صلوات
امید شفاعت به قیامت داریم


اس ام اس عید غدیر خم 93


خدایا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان
فرا رسیدن عید غدیرخم بر عاشقان آن حضرت مبارک
دلا امشب به می باید وضو کرد / و هر ناممکنی را آرزو کرد


اس ام اس عید غدیر خم
نظرات 1 + ارسال نظر
ben دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد