جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر عاشقانه زیبا asheghaneh

شعر عاشقانه



شعر عاشقانه زیبا
asheghaneh


زندگی پژمردن یک برگ نیست
بوسه ای در کوچه های مرگ نیست
زندگی یعنی ترحم داشتن
با شقایق ها تفاهم داشتن


شعر عاشقانه 93
asheghaneh


چقد دلواپسی سخته
چقد دلشوره بی رحمه
دارم دق میکنم بی تو
دلت اینو نمیفهمه


شعر عاشقانه احساسی
asheghaneh


سحر دیدم درخت ارغوانی
کشیده سر به نام خسته جانی
به گوش ارغوان آهسته گفتم
بهارت خوش که فکر دیگرانی

  

شعر عاشقانه زیبا
asheghaneh



برای یک ثانیه عاشقم باش
من باتری ساعتم را در می آورم


شعر عاشقانه زیبا
asheghaneh


به دنبال گناهی هستم که
مجازاتش تبعید به قلب دوستان قدیمی باشد
فقط حرف از آزادی نزن که دوست دارم تا ابد زندونی قلب تو باشم


شعر عاشقانه غمناک
asheghaneh



قلب من اندازه مشت منه
مشتمو برای تو باز میکنم
چشم من اندازه پنجره هاست
تو رو بی پرده تماشا می کنم


شعر زیبا
asheghaneh



عشق رازی است مقدس ، برای کسانی که عاشقند
عشق برای همیشه بی کلام میماند
اما برای کسانی که عشق نمی ورزند
عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست


عاشقانه زیبا
asheghaneh



نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی می کنم
نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر


شعر عاشقانه تنهایی
asheghaneh


کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
اینگونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمیخورم ولی باور کن
کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت


شعر عاشقانه
asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد