جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین و کوتاه jomalate sangin 93

اس ام اس سنگین



جملات سنگین و کوتاه
jomalate sangin 93


کاش می شد زندگی را هم عوض کرد
مثل «چایی» وقتی که سرد می شود…


جملات بسیار سنگین و زیبا
jomalate sangin 93


هوایت دستان سنگینی داشت، وقتی به سرم زد فهمیدم!


جملات سنگین زیبا
jomalate sangin 93


دلم بچگی میخواهد ! جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند ؟

  

جملات سنگین و فاز بالا
jomalate sangin 93


چـقـــــدر سخــــت اســـت، کـه لبـــریـــز بـاشی از “ گـفـتـــــن ”
ولــی ….. در هـیـــــــچ ســویـــت محـــرمـی نبـاشد


جملات سنگین و معنا دار
jomalate sangin 93


اینجا جاییست که . . .
عشقبازی نمی کنند با هم . . .
با هم با عشق بازی میکنند . . . !


جملات سنگین و غمناک
jomalate sangin 93


اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده! ولی خسته شدم…


جملات سنگین و مفهومی
jomalate sangin 93


کسی که نگاهت را نمی فهمد
توضیح های طولانی ات را هم نخواهد فهمید….


جملات سنگین به سلامتی
jomalate sangin 93


به سلامتی اونایی که هزارتا خاطــــــــــــــــرخواه دارن
ولی دلشون گیرِ یه بــــــــــــــــــــــــی معرفته !


جملات سنگین 93
jomalate sangin 93


پست ترین آدما کسایی هستن که
به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی … !


جملات سنگین و کنایه دار
jomalate sangin 93


قیافه ام تابلو شده بود !
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر !
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی … !


جملات سنگین و غمگین
jomalate sangin 93


چقدر جالب !
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسیه که داغونت کرده !


جملات سنگین و عاشقی
jomalate sangin 93


اگر روزی عاشق شدی …
قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن …
این روزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده ……!


جملات سنگین و زیبا
jomalate sangin 93


کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام
یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم
مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن !


جملات سنگین و تیکه دار
jomalate sangin 93


گــــفته باشــــم !.!.!
مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛
تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !
سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !


جملات سنگین و عاشقانه
jomalate sangin 93


این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …


جملات سنگین
jomalate sangin 93
نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد