جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تنهایی و غم sms tanhai va deltangi

اس ام اس تنهایی



تنهایی و غم
sms tanhai va deltangi



بلندترین شاخه ی درخت
یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهایی ست


تنهایی شعر
sms tanhai va deltangi



کم نامه ی خاموش برایم بفرست
از حرف پرم گوش برایم بفرست
 دارم خفه میشوم در این تنهایی
لطفا کمی آغوش برایم بفرست


تنهایی
sms tanhai va deltangi



شب من پنجره ای بی فردا
روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل
ماهی ام ، ماهی دور از دریا

  

تنهایی یعنی
sms tanhai va deltangi



بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم
افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم
 بیا مثل پروانه های غریب نیاز
به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم


تنهایی من
sms tanhai va deltangi



عشق زاییده ی تنهایی است و
تنهایی نیز زاییده ی عشق


متن تنهایی
sms tanhai va deltangi



آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده


اس ام اس تنهایی
sms tanhai va deltangi



کسی که در آغوش غم بزرگ شده
تنهایی بهترین همدم اوست


تنهایی و غم
sms tanhai va deltangi



شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند
بی رحم ، بیا رحم به تنهایی من کن


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhai va deltangi



، حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی
جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی


اس ام اس تنهایی و جدایی
sms tanhai va deltangi



هر قطره اشک نشان دل شکستگی است
هر سکوت نشان تنهایی است ،
 هر لبخند نشان مهربانی است
هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است


اس ام اس تنهایی تیکه دار
sms tanhai va deltangi



هیچ کس ویرانیم را حس نکرد
 وسعت تنهایی م را حس نکرد ،
 در میان خنده های تلخ من
 گریه پنهانیم را حس نکرد


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhai va deltangi



تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است


اس تنهایی
sms tanhai va deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد