جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک جدید sms ghamnak jadid

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!
وای به روزی که خاکمان کنند!


اس ام اس غمناک
sms ghamnak jadid



ای دوست مرا به حال خود بازگذار
باخلوت من تو را چکار است چکار؟
بگذار به درد خویش باشم مشغول
بیزارم از این جمع دروغین بیزار


اس ام اس غمناک 93
sms ghamnak jadid



هیچ وقت
" بی خداحافظ "
کسی را ترک نکن ..
نمی دانی چه درد بدی است
پیر شدن در خم ...
کوچه های " بی خداحافظ " .......!

  

اس ام اس دلتنگی جدید
sms ghamnak jadid



دلتنگـی
حس عجیبی است که
گاهی تو را به یادم مـی آورد!
گاهــی یعنی همیشه
گاهی یعنی الآن


اس ام اس تنهایی جدید
sms ghamnak jadid



تـنهــایی خــــیلی خوبــــه
اما دونــــــفرش..


اس ام اس بغض و گریه
sms ghamnak jadid

گاهی بدون بغض و گریه
و بدون داد و هوار
باید قبول کنی فراموش شدنت را !


اس ام اس دعا برای دوست
sms ghamnak jadid



دعا میکنم غرق باران شوی
 چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق
بهاری ترین فصل ایمان شوی


اس ام اس دعای زیبا
sms ghamnak jadid



چه دعایی کنمت بهتر از این :
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق
و دلت کلبه ای از مهر و صفا
قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا . . .


اس ام اس دوست داشتن جدید
sms ghamnak jadid



دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود


اس ام اس جدید
sms ghamnak jadid



بعضیا تو زندگیت نقش دیوارو بازی میکنن
نه دوست داری خرابشون کنی ؛ نه میتونی بهشون تکیه بدی … !!


اس ام اس غمگین جدید
sms ghamnak jadid

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطی شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

:

♥♥شقــــ ـــــایــــ ـــــق♥♥ یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

فوق العاده بود...
خیلی قشنگ بووود...
فقطططط کاش بیشتر بود

تنهای عاشق دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا مادخترا اینقدساده ایم:

HADIS جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد