جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست داشتن doost dashtan

اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن
doost dashtan



زندگی عشق است عشق افسانه نیست.
آنکه عشق را آفریده آنهم دیوانه نیست.
‏زندگی عشق است عشق افسانه نیست. آنکه عشق را آفریده آنهم دیوانه نیست.‏


اس ام اس دوستانه
doost dashtan



نه پرسی توحالی ازدل غمگین و بیمارم
ولی من هرکجاباشم ، خیالت را بسر دارم
‏نه پرسی توحالی ازدل غمگین و بیمارم
ولی من هرکجا باشم ، خیالت را بسردارم‏


اس ام اس دوست داشتن تیکه دار
doost dashtan



این روزها اگه کسی گفت من عاشقتم
حتمابپرس تاساعت چند.............؟

  

اس ام اس دوست داشتن جدید
doost dashtan



گاهی به سرم میزند بزنم زیرهمه چیز!
اما سر که کاره ای نیست، این دل است که فرمان روایی میکند


اس ام اس دوست داشتن 93
doost dashtan



طلوع هرچیزکه زیبا باشد ، به زیبایی دیدن خوشحالی دوست نیست


اس ام اس دوست داشتن شدید
doost dashtan



من وشمع و پروانه باهم دوست بودیم زعشق .
پروانه پرش شمع سرش من جگرم سوخت زعشق.
‏من وشمع و پروانه باهم دوست بودیم زعشق .
پروانه پرش شمع سرش من جگرم سوخت زعشق.‏


اس ام اس دوست داشتن
doost dashtan



شمع میسوزد و پروانه دورش نگران.
من که میسوزم پروانه ندارم چی کنم .


اس ام اس
doost dashtan



دربیکران دور،بر روی سنگ گور
بادست سرنوشت ،باجوهرسرشت،
دستی نوشته بودآرامگاعشق،،،


اس ام اس زیبا
doost dashtan



به دنبال کسی باش که تورابه خاطرزیبای های وجودت زیباخطاب کندنه به خاطرجذابیتهای ظاهریت!


اس ام اس دوست داشتن زیبا
doost dashtan



دوست داشتن بهترین شکل مالکیت است
و مالکیت بد ترین شکل دوست داشتن ...


اس ام اس دوست داشتن مهر 93
doost dashtan



راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که
امکان دارد از دست برود...


اس ام اس دوست داشتن شدید
doost dashtan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد