جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار باحال SMS TIKE DAR BAHAL

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار باحال
SMS TIKE DAR BAHAL

 
بزرگ شدن تنها ارزوی بچگیم بود که به تجربش نمی ارزید


اس ام اس تیکه دار خفن
SMS TIKE DAR BAHAL



هم توپاکی هم هوای تهران


اس ام اس تیکه دار 93
SMS TIKE DAR BAHAL



بازم میون گریـــــه هام
صدای خنــده هات میاد
هر جا بری یادتـــــ باشه
نفـــــرین من باهات میاد ...

  

اس ام اس تیکه دار جدید
SMS TIKE DAR BAHAL



تنـــــــــها موندمو
با غــــــم خوندمو
تنها سوختــــــمو ...


اس ام اس تیکه دار عاشقانه
SMS TIKE DAR BAHAL

لالا لالا بخواب آروم
نبودت مرگ این خونست
از اون روزی که تو رفتی
همه میگن یه دیوونست ...



اس ام اس تیکه دار شهریور 93
SMS TIKE DAR BAHAL


دلم گریه میخواد
میدونی سخته خب
اونکه دوستش داشتم
از پیشم رفته خب ...



اس ام اس تیکه دار مهر 93
SMS TIKE DAR BAHAL


مشکل از خود ماست
واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره
دو کیلومتر میدویم



اس ام اس تیکه دار آبان 93
SMS TIKE DAR BAHAL


نگو بار گران بودیم و رفتیم…
این که دلیل محکمی نیست…
بگو با دیگران بودیم و رفتیم…



اس ام اس تیکه دار آذر 93
SMS TIKE DAR BAHAL


داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم ...
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده ...



اس ام اس تیکه دار دی 93
SMS TIKE DAR BAHAL


برگرد بی تو
سرده دستام
بی تو می گیره نفسام


اس ام اس تیکه دار بهمن 93
SMS TIKE DAR BAHAL
نظرات 2 + ارسال نظر
aBoLFazL پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ http://@gmail.co

با سلام . مرسی ازا ین همه متن زیبا که در اختیاره ما میزارین خیلی زیبا و قشنگ است . با تشکر

نازنین پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد