جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و معنی دار sms sangin tike dar

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین و معنی دار
sms sangin tike dar



ﺑﻬـﺘﺮ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ " ﺩﻭﺳـــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺟﻤﻠـــﻪ " ﺑﻬـﺖ ﺍﻋـﺘﻤﺎﺩ ﺩﺍﺭﻣﻪ "
ﻫﺮ ﮐﺴــﯽ ﻣﯿﺘـﻮﻧﻪ ﻫـﺮ ﮐـﯽ ﺭﻭ ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺍﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﻪ. . .
ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫـﺮ ﮐﺴﯽ ﻧـﻤﯿﺸﻪ ﺍﻋﺘﻤــــــﺎﺩ ﮐـﺮﺩ!!!


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin tike dar



ســر عشقـت خـودمـو لـو دادم
راز چـشمــامو هــمه فـهمیــدن
عاشقی خـونـمو ویـرون کـرده
عـشق یعنی تورو هرشب دیدن


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin tike dar



ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺧﻨﺪیدﯼ
ﻭ ﻣـــــــــﻦ ﻫﻤﻪ ی ﺣــــــــﻮﺍﺳﻢ. . .
ﺑـﻪ ﭼﺸـــــــــﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺷـــــﻬﺮ ﺑـﻮد
ﮐﻪ ﻋــــﺎﺷﻖ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺕ ﻧﺸﻮﻧـﺪ. . .

  

اس ام اس سنگین و دلتنگی
sms sangin tike dar



عشق مثل بارونه و دلتنگی مثل خیس بودن
نـــمیـــشـه بـارون بـــــــود و خیس نــبـود!


اس ام اس سنگین و تیکه دار
sms sangin tike dar



سـری را کـه درد نـمی کنـد دســـت مال نــمی بـنـدنــد!
اما سر من درد می کند برای دستی که مال تو باشد!


اس ام اس سنگین و غمناک
sms sangin tike dar



دلم در حلقه غمها نشسته
زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانست
تورا می خواهم و این ها بهانست


اس ام اس در مورد وفا داری
sms sangin tike dar



بــــــاور کن!
خیلی حـــــــرف است...
وفـــــــــادار دســــت هایی باشی
که یکبار هم لمســــشـــان نکرده ایی !!!!


اس ام اس سنگین دوست داشتن
sms sangin tike dar

آغوشت را تـــــــنگ تر کن
حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست
آغوشت را تنگتر کن...
بـــی مرز میــــــــخواهمت ...


اس ام اس سنگین و مهر 93
sms sangin tike dar


فقط یکبار میتوان عاشق شد
بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin tike dar


یک خلوت مقدس. . .
تو باشی یک بغل شعر و نبض صدات
تو باشی و من مست از بوسه هات. . .


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin tike dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد