جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی غمگین sms tanhayi 93

اس ام اس تنهایی



اس ام اس
تنهایی و سیگار
sms tanhayi 93



من تنـــهام،
فقط سیگـــارم می فهمه،
من تنـــهام،
چقد این روزا بی رحمـــه ...


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi 93



نه پلــــکام روی هم می رن،
نه دست می کشم از گریــــــه،
نه می خوام بنــــــد بیاد بارون،
نه چتـــــری رو سرم باشه


اس ام اس تنهایی و جدایی
sms tanhayi 93



امشـــــب چشای من،
مثــــــــه ابرای بهاره،
نخنـــــــــد به حال من،
که حالم گریــــــــه داره .......

  

اس ام اس تنهایی عاشقانه
sms tanhayi 93



تو آسون رد شدی رفتی،
تو بوران غم و سختی،
منم رفتم پی کارم،
تو هم،هععععیی ...
دنبال خوشبختــــــــــــی ...


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi 93



وقتی چای نبات هم افاقه نکرد
مادرم هم فهمید
ک من دلم درد میکند
ن دلم ....


اس ام اس تنهایی دوستانه
sms tanhayi 93



دوست داشتن یعنی اینکه
محبت کنی حتی اگه تحقیر شی
بزرگی کنی حتی اگه کوچیک شی
عشق بورزی حتی اگه محکوم شی......


اس ام اس تنهایی و دوست داشتن
sms tanhayi 93



"دوستت دارم"
رازیست که در میان حنجره ام
دق می کند وقتی که نیستی


اس ام اس تنهایی و فلسفی
sms tanhayi 93



هر فردی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد ..
همان بهتر که نباشد ..


اس ام اس تنهایی و زندگی
sms tanhayi 93



زندگی است دیگر ..
گاهی می شود،
گاهی نمی شود،
البته بیشتر وقت ها نمی شود .!


اس ام اس تنهایی و حقیقت
sms tanhayi 93



بنظرت این جمله دروغه !!
هیچــــکس نمیتـــواند مــــا را بهتـــر از خــــودمان فریـــــب دهــــد!


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi 93



به نصیحت من گوش کن ای دوست
از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو
تنهایی !! خیلی با ارزشتر از این حرفاست


اس ام اس تنهایی جدید
sms tanhayi 93

نظرات 1 + ارسال نظر
delshekaste شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.ashk@n.com

eshgh

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد