جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin va ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین و تلخ
sms sangin va ziba



خداحافظی تلخ تو سوگند نشد،که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد
با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر،خواستند از تو بگویند شبی شاعر ها
عاقبت با قلم شرم نوشتند...نشد


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



ســفیر آرزوهــایم ست صــــدای قــدم هایت . .
اگر بیـــایی به حرمــت شـــان دنیــا را وادار به ســـکوت مـــیکنم


اس ام اس سنگین و معنادار
sms sangin va ziba



می گویند زمان طلاست اما من چشیدم دروغ می گویند
 زمان آتـــش است گذرا نیست ثانیه به ثانیه اش می سوزاند وتا به شعــله ات نکشد نمی گذرد.

  

اس ام اس سنگین و پرمعنی
sms sangin va ziba



عادت کرده ایم به داد هم برسیم
کاش کمی هم به سکوت هم برسیم ……


اس ام اس سنگین گریه
sms sangin va ziba



دلم به بهانه همیشگی گریست
بگذار بگرید و بداند هر انچه خواست همیشه نیست.....!!!


اس ام اس سنگین و غمگین
sms sangin va ziba



به خدا، صدای خنده های بلندم معروف بود ...
به خدا، همه مرا به سر خوشی می شناختند ... اما امروز چی ؟؟؟
با صدای هق هق مرا یاد می کنند ..! صدای فریاد های مرا ، اتوبان های این شهر می شناسند ...!!
به خدا، این جوری نبودم ، شدم !!


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms sangin va ziba



کسی.. از تو میرود!
و بعد، تو دلت میخواهد از همه ی دنیا بروی…


اس ام اس سنگین و کوبنده
sms sangin va ziba



میــدانـی ؟ درد دارد ..
 شــاهــــد ِ مــرگ ِ آرزو بــــودن ..
در قــاب ِ دنیــایـی کـه سـاخـتی بــــرای ِ تـــوّلـــد ِ آرزو !!


اس ام اس سنگین مهر 93
sms sangin va ziba



نــبودنت را بـا خیال بودنـت به هـم بافته ام...
چـه سنگین شده ایـن شال گردن
 دارد بغضــم را در گـلو خفه میکنــد.


اس ام اس سنگین تنهایی
sms sangin va ziba



عِـلت سُقــوط نـــاگهــانــی مـَـن از چِشــم هــایـَت را....
 فَقـــط بـــایـد در جَعبــۀ سیــــاه دِلت جُستجـــو کـــرد.


اس ام اس 94
sms sangin va ziba

نظرات 1 + ارسال نظر
شیواجون یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ

بعضیاش تکراری بود ولی قشنگ بود دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد