جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دوبیتی های زیبا


دوبیتی های زیبا


دوبیتی های زیبا


گر سکوتم را به دیده بنگرم

کز دلم فریاد را با خود برم

تا بگیرم من ثمر از این سمر

لاجرم عمر دگر باید خرم


دوبیتی از حافظ


اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را

هر آنکس چیز می بخشد، ز مال خویش می بخشد

نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را


  


دوبیتی های عاشقانه


ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود

در بند نگاه او گرفتار نبود

من عاشق واو زعشق من بی خبر است

ای کاش دل و دلبر و دلدار نبود


دوبیتی های زیبای عاشقانه


من درد تو را ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم


دوبیتی های دلتنگی


در عشق تو از بس که خروش آوردیم

دریای سپهر را به جوش آوردیم

چون با تو خروش و جوش ما درنگرفت

رفتیم و زبانهای خموش آوردیم


دوبیتی های غمگین


ترسم آخر زغم عشق تو دیوانه شوم،

بیخود از خود شوم و راهی میخانه شوم،

آنقدر باده بنوشم که شوم مست و خراب،

نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب


دوبیتی زیبا


به غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد

عجب از محبت من که در او اثر ندارد

غلط است هر که گوید که به دل رهست دل را

دل من زغصه خون شد، دل او خبر ندارد


دوبیتی غمگین


تو از دشت وفا یاد مرا گیر

سراغ داغ فریاد مرا گیر

قدم نه در کویر دیدگانم

ازین نامردمان داد مرا گیر


دوبیتی عاشقانه


روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار تو ام

گفته بودی که طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار تو ام


دوبیتی های عرفانی


ای کاش محبت اثری داشته باشد

معشوق ز عاشق خبری داشته باشد

کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر

قربان رفیقی که وفا داشته باشد


دوبیتی عاشقانه غمگین


ای مایهی اصل شادمانی غم تو

خوشتر ز حیات جاودانی غم تو

از حسن تو رازها به گوش دل من

گوید به زبان بیزبانی غم تو


دوبیتی عاشقانه جدید


چنان عاشق چنان دیوونه حالم

که می خوام از تو و از دل بنالم

هنوزم با همین دیوونه حالیم

یه رنگم، صادقم، صافم، زلالم


دوبیتی عاشقانه زیبا


صفای اشک آهم داده این عشق

دل دور از گنا هم داده این عشق

دو چشمونت یه شب آتش به جون زد

خیال کردم پناهم داده این عشق


دوبیتی عاشقانه ناب


روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار تو ام

گفته بودی که طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار تو ام


دوبیتی زیبا و عاشقانه


گر همچو من افتاده این دام شوی

ای بس که خراب باده و جام شوی

ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم

با ما منشین اگر نه بد نام شوی


منبع : پورتال جامع مهستان ارسال شده در دسته بندی شعر عاشقانه


دوبیتی های زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد