جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های سال sms jadid farsi

اس ام اس عاشقانه



جدیدترین اس ام اس های سال
sms jadid farsi



تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست
بلکه هر لحظه دلم مست تماشایى توست . . .


جدیدترین اس ام اس های سال 93
sms jadid farsi



ﺍﺗﻞ ﻣﺘﻞ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ
 ﻟﺒﺎﺕ ﺩﺭ ﻗﻨﺪﻭﻧﻪ !
ﺁﻫﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﺭﺩﻭﻧﻪ
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻣﻔﻬﻮﻣﻪ ؟!


اس ام اس های سال 93
sms jadid farsi



دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد
 تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .

  

بهترین اس ام اس های سال 93
sms jadid farsi



نفست باران است
 دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن . . .


اس ام اس های عاشقانه سال 93
sms jadid farsi



بگذار بگویند خسیسم !
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم !
جز برای مهربانی خودت . . .


اس ام اس های سال 93 جدید
sms jadid farsi



خنده های تو
آرزوهای من اند
بخند تا برآورده شوند . . .


سایت اس ام اس های عاشقانه
sms jadid farsi



تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم
شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم
در سفره عشقت درویش درویشم . . .


سایت اس ام اس جدید
sms jadid farsi



واقعیت است جاذبه تو . . .
از بس جذابی ، می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !


اس ام اس و جملات زیبا
sms jadid farsi



گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم
 دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم . . .


اس ام اس و سرگرمی
sms jadid farsi



بی هیچ دلیلی “ دوستت دارم ”
تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد . . .


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید
sms jadid farsi
نظرات 1 + ارسال نظر
niki شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد