جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



جملات عاشقانه



نگاهت را
بر نگردان معشوق
من در چشم هایت
خودم را خواب میبینم . . .


جملات غمناک


زهر است روزگارم
از تلخی ِ نبودن َت
دل َ م شیرینی می خواه َد
طعم ِ بوسه های َت !
بر روی لبهای َم قدمی بزن . . .


جملات تنهایی


در نا محدود ترین
جاده ایستاده َم
آمدنت خسته ؛
سر خط پا پَس می کشد
و من درمانده ؛
درجا میزنم
ماندنم را. . .

  

جملات عاشقانه زیبا


دلم پیله کرده
به پروانه ی لبهایت
بازَش کن
با حرفی عاشقانه . . .


جملات عاشقانه تنهایی


تنها بودن قدرت میخواد . . .
و این قدرت را کسی به من داد
که روزی میگفت:
تنهـــــــــــــــــــــایت نمیگذارم!!!


جملات عاشقانه عرفانی


خدایا تو می دانی عشقم را از درگاهت گدایی میکنم!
میخواهی گدا را از در خانه ات دست خالی برانی
سلطان خوبان چرا؟


جملات عاشقانه جدایی


دستانم را بگیر...
تا بمیرند کسانی که
روی جداییمان شرط بستند
باور کن!خـــــــــیلی حرف است...
وفـــــــــــــادار دســـــت هــــایی باشی
که حتی یکبار هم لمســــشان نکرده ای!!!


جملات عاشقانه دلتنگی


خدایا دلتنگی هایم را با تو می گویم
از فاصله های عشق با تو می گویم
خالق تنهایی ها تویی
خالق فاصله ها تویی
چرا به تو شکایت میکنم
خالق تنهایی و فاصله ها


جملات عاشقانه بیقراری


می ترسم از اینکه
روزی یک جایی من و تو
خیلی دور از هم
شب و روز در آغوش یک غریبه
بی قرار هم باشیم ...
و بعد از هر بار هم آغوشی به یاد
آغوش هم بیصدا گریه کنیم !


جملات مذهبی



مهدی جان آقا...
آلودگی هوا که سهل است!!!
آلودگی دلها یمان نیز از حد هشدار گذشته...
نفس هایمان به شماره افتاده
سالهاست زندگی مان== تعطیل رسمی== ست...
هوای باریدن نداری مولا؟؟؟


جملات عاشقانه جدید
نظرات 1 + ارسال نظر
قث شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد