جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین مرداد 93 sms ghamgin 93

اس ام اس غمگین



اس ام اس
زخم خمرده
sms ghamgin 93



زخمی بود
درمانش که کردم زخمیم کرد و رفت !


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
sms ghamgin 93



دیگر چیزی نمی خواهم!
آغوش تو باشد و شانه های تو ، به دنیا می گویم خداحافظ …
من دنیایم را پیدا کردم...


اس ام اس دروغ
sms ghamgin 93



در این دنیای پر از دروغ
تنها بودن خیلی بهتر از بودن با کسی است
که بخواهی دائم خودت را به او یادآوری کنی
تا فراموشت نکند...

  

اس ام اس دیدن یار
sms ghamgin 93



تو خود بگو !
سرزمین نگاهت را روی کدامین گسل بنا کرده ای
که اینگونه دلم با دیدنت میلرزد ؟


اس ام اس ناراحت بودن از عشقت
sms ghamgin 93



سیب سرخی بوده ام خواهان فراوان داشتم
مانده ام حالا فقط با جای دندان هایشان!


اس ام اس جاده
sms ghamgin 93



جاده زندگی نباید صاف و مستقیم باشد وگرنه خوابمان می گیرد
پیچ ها و دست اندازها نعمت اند...


اس ام اس روزگار نامرد
sms ghamgin 93



آدمها...
نقاش های ماهری هستند...
در یک چشم به هم زدن روزگارت را سیاه مبکنند...


اس ام اس غمگین دلتنگی عاشقانه
sms ghamgin 93



دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .


اس ام اس کنار هم بودن
sms ghamgin 93



” تو ”
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد . . .


اس ام اس خواب دیدن
sms ghamgin 93



از خواب که پریدم
زیاد بود ارتفاع تنهایی
دلم شکست


اس ام اس به سلامتی دلتنگی
sms ghamgin 93



-به سلامتی دلامون !
که دلتنگ کسایی میشن
که اصلان نمیدونن
دل چیه...؟


اس ام اس مرداد 93
sms ghamgin 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد