جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دوبیتی های عاشقانه , اشعار عاشقانه


عکس گلهای زیبا


اگرخواهی که گل بینی رخ خود را تماشا کن

و گر میل خزان داری نگاهی جانب ما کن


عکس گلهای زیبا


عکس گل زیبا


ای گل از شکل تو با ناز و خرامت گویم

هر چه گویم همه داری ز کدامت گویم؟


عکس گلهای زیبا


 

 


عکس گل قشنگ


همچو گل میسوزم از سودای دل

آتشی د ر سینه دارم جای دل

 

عکس گلهای زیبا


عکس گل و بلبل


بغیر از گل که خندد در چمن بر گریه ی بلبل

نپندارم که در گیتی لب خندان شود پیدا


عکس گلهای زیبا


عکس گل های وحشی


نشان مهر و وفانیست در تبسم گل

بنال بلبل بی دل که جای فریاد است

 

عکس گلهای زیبا


عکس گل های زیبا


همین بس شاهد یکرنگی معشوق با عاشق

که بلبل عاشق است و گل گریبان پاره میسازد


عکس گلهای زیبا


عکس گل و پروانه


سینه ام پر شده با درد گران گل سرخ

جگرم کاسه خون است میان گل سرخ

گذرم در گذر فصل، به گلزار افتاد

ناله در ناله شدم با گذران گل سرخ


عکس گلهای زیبا


عکس گل های زیبای جهان


فکر بلبل همه انست که گل شد یارش

گل در اندیشه  که چون عشوه کند در کارش


عکس گلهای زیبا


عکس گل های بهاری


چه خطر دید خزان از گل دردانه ناز؟

که به صد دغدغه افتاد، به جان گل سرخ


عکس گلهای زیبا


عکس گل های بسیار زیبا


به لاله زار و گلستان نمی رود دل من 

که یاد دوست گلستان و لاله زار منست


عکس گلهای زیبا


عکس گل های رویایی


غنچه از خواب پرید و گلی تازه به دنیا آمد

  خار خندید و به گل گفت سلام و جوابی نشنید

خار رنجید ولی هیچ نگفت

ساعتی چند گذشت گل چه زیبا شده بود

دست بی رحمی آمد نزدیک  

گل سراسیمه ز وحشت افسرد

لیک آن خار در آن دست خلید و گل از مرگ رهید

خار با شبنمی از خواب پرید

گل صمیمانه به او گفت سلام


منبع : پورتال جامع مهستان ارسال شده در دسته بندی عکس گل و منظره


عکس گلهای زیبا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد