جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس متن دار

عکس متن دار وشعر لبخند


عکس متن دار


زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم

زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت

زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست …..


عکس متن دار جدید و شعر دوست داشتن


عکس متن دار


هر کی که بهت گفت دوست دارم،

باور نکن،

خیلی ها میگن بارون رو دوست داریم

ولی با چتر میرن زیرش ..


 

 


عکس متن دار زیبا و شعر بهار


عکس متن دار


بهار پشت زمستان بهار پشت بهار ….

دلم گرفت، از این گردش و از این تکرار


عکس متن دار قشنگ و شعر ابر


عکس متن دار


خدایا دلم را

به باران گره زن

پر از بوسه کن ابرها را


عکس متن دار غمگین و شعر دوری


عکس متن دار


 اینجا به جز دوری تو

چیزی به من نزدیک نیست!!


عکس متن دار عاشقانه و شعر خواب و رویا


عکس متن دار


خواب رویای فراموشی هاست!

خواب را دریابم،

که در آن دولت خاموشی هاست

با تو در خواب مرا

لذت ناب هم آغوشی هاست


عکس متن دار عاشقانه جدید و شعر برف


عکس متن دار


عشق یعنی آن نخستین حرفها

عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست

عشق یعنی هر چه در آن یاد توست


عکس متن دار و زیبا , شعر چای


عکس متن دار


یک چای تلخ با تو عزیزم غنیمت است…


عکس با متن دار معنی دار و شعر رفتن و آمدن


عکس متن دار


از آمدن و رفتن ما سودی کو

از بافته وجود ما پودی کو

در چنبر چرخ جان چندین پاکان

می سوزد و خاک می شود دودی کو


تصاویر با متن معنی دار و شعر پاییز


عکس متن دار


دنیای ما اندازه هم نیست

من خیلی وقتا ساکتم، سردم

وقتی که میرم تو خودم شاید

پاییز سال بعد برگردم


ارسال شده در دسته بندی عکس عاشقانه


عکس متن دار

نظرات 2 + ارسال نظر
234 شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ

4

رضا پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد