جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های تیکه دار sms haye tike dar

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس های تیکه دار
sms haye tike dar



اونی که واسه تو ادعا میکنه واسه با ما بودن دعا میکنه ، بـــــله


اس ام اس های تیکه دار 93
sms haye tike dar

سرت گرم است ، مزاحمت نمى شوم
اما بدان حرارت سرگرمى هایت مرا مى سوزاند !


اس ام اس های تیکه دار جدید
sms haye tike dar

کاش میشد آدما رو مثل اسکناس جلو نور گرفت و واقعی هاشو تشخیص داد !

  

اس ام اس های تیکه دار خفن
sms haye tike dar

بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که
براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فحش میدی تا اون


اس ام اس های تیکه دار سنگین 93
sms haye tike dar

لیاقت خیلی مهمه ولی گاهی ما با احساساتمون لیاقتهای دیگران رو نادیده میگیریم و
اجازه میدیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن !


اس ام اس های تیکه دار و سنگین
sms haye tike dar

هوا بارانی ست ولی شیشه، چرا بخار نمیگیری؟
نترس، رفت. دیگر اسمش را رویت نمی نویسم


اس ام اس های تیکه دار و کنایه ای
sms haye tike dar


قلب بعضیا هم بوی پا میده،از بس همه در حال رفت و آمدن توش !


اس ام اس های تیکه دار و معنی دار
sms haye tike dar


با همه صمیمی نیستم؟!
تو بزار پای غرورم,من میزارم پای شعورم!



اس ام اس های تیکه دار و مفهومی
sms haye tike dar


این روزا خراب هرکی باشی فکر میکنه تاریخ مصرفت گذشته!


اس ام اس های تیکه دار و باحال
sms haye tike dar

به بعضیام باید گفت :بیمار سکوت توأم,بیشتر خفه شو…!!

اس ام اس های تیکه دار و نفرت
sms haye tike dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد