جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار sms tike dar

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس
تیکه دار
sms tike dar


دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم
گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar

یه سری هم هستن ، نه تنها آدم با اونا “ما” نمیشه ، بلکه از “من” بودنم میفته


اس ام اس تیکه دار 93
sms tike dar

بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمیذارم
راست گفت ، چون من عشقش نبودم …

  

اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar

رفیق ، پیراهنم را بزن بالا
کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟؟!!
“تو مواظب باش”


اس ام اس تیکه دار جدید 93
sms tike dar

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2حالت بیشتر نداره :
یا میخوان جات باشن نمیتونن
یا میخوان بات باشن نمیتونن !


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !
سرد که باشی دوسِت دارن …


اس ام اس تیکه دار سنگین 93
sms tike dar



نه عزیز من ، آنهایی که عاشقت شده اند اعصابم را خرد نمی کنند
 اعتماد به نفسم را بالا می برند !


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !


اس ام اس تیکه دار مرداد 93
sms tike dar



بعضی ها رو باید مثل آشغال دور انداخت ولی انقدر معرفت داریم که اونارو می بوسیم و کنار میذاریم !


اس ام اس تیکه دار شهریور 93
sms tike dar



یادت باشه موندنی با لگدم می مونه و رفتنی با التماسم نمی مونه !


اس ام اس تیکه دار و کوبنده
sms tike dar

نظرات 1 + ارسال نظر
زى زى گولووووو یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد