جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین sms sangin

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین دوست دارم
sms sangin


یه دوست دارم هایی هست..
میدونی دروغه ..
اما قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه...... .


اس ام اس سنگین بعضیا
sms sangin

بعضـــــــــــــیا عــــــــآص هم نبودن
ما کردیمشون خــــــــآص


اس ام اس سنگین بی وفایی
sms sangin

اونی که رفته!!
به حرمت غلطی که کرده
دیگه حق نداره برگرده

  

اس ام اس سنگین تیکه دار
sms sangin

باخیلیا نباید حرف میزدیم که زدیم
خیلیارو نباید تحویل میگرفتیم که گرفتیم
باخیلیا نباید گرم میگرفتیم که گرفتیم!
این از سخاوتمونه نه حماقت!


اس ام اس سنگین تنهایی
sms sangin

هــــــــه داشت از تنهایی هایش میگفت!
اما صدای بوق پشت خطی امانش را بریده بود…


اس ام اس سنگین از یاد بردن
sms sangin

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای !
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند،


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin

خیابان چقدر سبز شده است
از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت.


اس ام اس سنگین حسرت
sms sangin

عزیزم حسرت
چیزی نیست که من بخورم
حسرت اون چیزیه که به دلت میذارم


اس ام اس سنگین و تلخ
sms sangin


سخت است نمرده باشی وازتو بخواهند..
گورت را گم کنی



اس ام اس سنگین و غمناک
sms sangin

دلم میخواهد خرمایی بخورم وبرای خودم فاتحه ای بفرستم...
شادیش ارزانی انان که رفتنم را ثانیه شماری میکردند...



اس ام اس سنگین
sms sangin
نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام به همه اوناییکه میفهمن...

hengame چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ب.ظ

دمت گرم

ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

داش دمت گرم.خوب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد