جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin ziba

اس ام اس سنگین




اس ام اس
سنگین تنهایی
sms sangin ziba



کاش می شد در غروب آفتاب بی صدا با سایه ها کوچید و رفت………!


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin ziba

برای یک ثانیه عاشقم باش من باتری ساعتم را در می آورم


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin ziba

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﻢ
ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﮕﻮ
ﺣﻼﻟﻢ کند ﻫﻨﻮﺯ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻢ

  

اس ام اس سنگین و تیکه دار
sms sangin ziba



همه دل می بندند....تو از من چشم....


اس ام اس سنگین و معنی دار
sms sangin ziba



مواظب چشیدن عشق ها باش بعضی ها طعم کشک میده!!


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin ziba

حرف های تند خود را با عصبانیت تان همراه نکنید ؛
فرصت های زیادی برای تعویض حالتان خواهید داشت اما هرگز فرصت تغییر گفته هایتان را پیدا نخواهید کرد !


اس ام اس سنگین و تیکه دار جدید
sms sangin ziba

بهتره نداشته باشمت تا اینکه داشته باشم وندونم باچند نفرشریکم…!


اس ام اس سنگین 93
sms sangin ziba


همیشه بهم میگفت زندگیمی....
وقتی رفت من بهش گفتم:مگه من زندگیت نیستم؟
گفت آدم برای رسین به عشقش باید از زندگیش بگذره...



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin ziba


مرا همینگونه که بدهستم دوست داشته باش خوب هاراهمه دوست دارند!!!


اس ام اس های سنگین و زیبا
sms sangin ziba


دلی اندوه دارد! نیاز به شانه دارد نه نصیحت کاش همه اینرا می فهمیدند!!!!


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin ziba
نظرات 2 + ارسال نظر
اا سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ

ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ

با2تاازاست خیلی حال کردم.دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد