جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی 93 sms tanhayi 93

اس ام اس تنهایی



اس ام اس
تنها گذاشتن
sms tanhayi 93


اگه میدونست که چقدر تنهام برام اشک میریخت
اما اگه میدونستی که چقدر اشک میریزم
هیچوقت تنهام نمیزاشتی


اس ام اس 93
sms tanhayi 93



پنهان شدی و در کلماتم رها شدی
با من رفیق بودی و از من جدا شدی
رویای فاتحانه ی یک قلب ناامید
پایان عاشقانه ی یک ماجرا شدی


اس ام اس تلخ جدایی
sms tanhayi 93



قصه تلخ جدایی نشود باور من
شاید این است که هر صبح بخواهم ز نسیم
تا بریم خبر آرد ز تو ای خوبترین پاکی ناب

  

اس ام اس در انتظار
sms tanhayi 93



در انتظار توام
در چنان هوایی بیا
که گریز از تو ممکن نباشد
شینا درخشنده :
به پای صحبتم بشین فقط ترانه گوش کن
جام به جام من بزن جام مرا تو نوش کن


اس ام اس دوری
sms tanhayi 93

وقتی از دور اینقدر نزدیکی …
حس میکنم جغرافیا یک دروغ تاریخیست


اس ام اس عاشقی
sms tanhayi 93


اگر عاشقی!
چشمانت را ببند؛
نگاهت را بدزد؛
کاری نکن!چیزی نگو...
عشق پر از دلتنگیست...


اس ام اس سنگین
sms tanhayi 93


گاهی لب های خندان بیشتر از
چشم های گریان”درد”می کشند



اس ام اس عشق و دوست داشتن
sms tanhayi 93


عشق در لحظه پدید می آید
و دوست داشتن در امتداد زمان
و این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است



اس ام اس وفاداری
sms tanhayi 93


عشق مانند نواختن پیانو است،
ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری.
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی.


اس ام اس بازی روزگار
sms tanhayi 93


بازی روزگار را نمی فهمم!
من تو را دوست می دارم... تو دیگری را... دیگری مرا... و همه ما تنهاییم!

اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد