جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین زیبا sms sangin ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین زیبا
sms sangin ziba



کاش میفهمیدی هربار که میگویم خداحافظ؛
دوست دارم دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان؛
نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هر طور راحتی


اس ام اس سنگین 93
sms sangin ziba
نقطه سر خط...
چقدردلم تمام شدن میخواهد...
آن تمام شدن هایی که بشود نقطه سر خط...


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms sangin ziba
حالم خوب است اما ....
پایانی برای قصه ها نیست؛
نه بره ها گرگ میشوند ونه گرگ ها سیر...

  

اس ام اس سنگین جدید
sms sangin ziba
رها کردن کسی که برای شما ساخته نشده یعنی رسیدن به این درک که
برخی آدمها بخشی از سرگذشتتان هستند نه بخشی از سرنوشتتان...


اس ام اس سنگین زیبا
sms sangin ziba
بر عکس فلش پلیر ها که هر روز کوچکتر میشوند و
پر ظرفیت تر آدم ها بزرگتر میشوند و کم ظرفیت تر ....


اس ام اس سنگین باران
sms sangin ziba
نبار باران! امشب با دیگری بیرون است سرما میخورد!!!


اس ام اس سنگین افسوس
sms sangin ziba

افسوس که آنچه برده ام باختنی است شناخته ها تمام نشناختنی است
بـــــــرداشتم هر آنچه باید بگذاشت بگذاشته ام هر آنچه برداشتنی است


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin ziba

هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان نکن


اس ام اس سنگین دوست داشتن
sms sangin ziba

نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد اما می توان محبوب دیگران شد


اس ام اس سنگین زندگی
sms sangin ziba

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم!!
 آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت!!!!!



اس ام اس سنگین زیبا
sms sangin ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد