جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیشواز همراه اول مجید خراطها آلبوم دیگه میرم

آوای انتظار همراه اول



پیشواز همراه اول مجید خراطها آلبوم دیگه میرم
pishvaz hamrah aval



نحوه فعال سازی آوای انتظار سیم کارت همراه اول
کد مربوطه را به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایید
در صورت بروز مشکل و ایجاد اختلال در فعال سازی با ۹۹۹۰ تماس بگیرید


پیشواز همراه اول مجید خراطها  تو عوض شدی
pishvaz hamrah aval

۳۲۱۱۲    تو عوض شدی 
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها منو ببخش
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۱۱    منو ببخش 
مجید خراطها 

  

پیشواز همراه اول مجید خراطها بهونه
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۱۰    بهونه 
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها نگران
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۹    نگران 
  مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها تغییر کردی
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۸    تغییر کردی 
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها حلقه
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۷    حلقه 
مجید خراطها  


پیشواز همراه اول مجید خراطها دیگه میرم
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۶    دیگه میرم 
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها دارو ندار
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۵    دارو ندار 
مجید خراطها  


پیشواز همراه اول مجید خراطها بلاتکلیف
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۴    بلاتکلیف 
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها تو غصه نخور
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۰۳    تو غصه نخور 
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها خدانگهدار
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۱۶    خدانگهدار
مجید خراطها 


پیشواز همراه اول مجید خراطها اشتباه کردم
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۱۵    اشتباه کردم 
مجید خراطها  


پیشواز همراه اول مجید خراطها تو آزادی
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۱۴    تو آزادی 
مجید خراطها  


پیشواز همراه اول مجید خراطها مسافر
pishvaz hamrah aval



۳۲۱۱۳    مسافر   
مجید خراطها  


پیشواز همراه اول مجید خراطها آلبوم دیگه میرم
pishvaz hamrah aval
نظرات 1 + ارسال نظر
z شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد