جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی 93 sms tanhayi 93

اس ام اس تنهایی



اس ام اس
تنهایی و احساسی
sms tanhayi 93



تنها زمانی که احساس کردم خیلی خوشبختم لحظه ای بود
که هیچ کسی صدای فریاد هام رو نمیشنید........
منم تا تونستم فریاد زدم!!


اس ام اس  کم توجهی
sms tanhayi 93

سرد بودنم را
بگذار به حساب
گرم بودنت با دیگران . . .


اس ام اس دلشکسته
sms tanhayi 93

همیشه پشت جمله "مهم نیست"
یه دل شکسته هست که خیلیا ندید می گیرن !!!

  

اس ام اس دلم تنگ شده
sms tanhayi 93



دلــــــم تنـــگ شده ..
برای وقـــتی که می گفـــتی : دلم واست تـــنگ شده


اس ام اس رفتن عشق
sms tanhayi 93

آرام میروم

آنـچــنـان آرام کـه نـدانـی کـی‌ رفـته‌ ام!
امـا وقتـی‌ جـای خـالی مــرا بــبـیـنی
آنـچــنــان سخــت رفـــتـــه ام کـــه
تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی..

اس ام اس تنها شدن
sms tanhayi 93


هنوز گاهی مرا به جان تو قسم میدهند
ببین تنها من نیستم که رفتنت را باور نمیکنم



اس ام اس اشک
sms tanhayi 93


حکایت عجیبی دارد این “اشک”
کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش” !

اس ام اس
sms tanhayi 93


هیچ انتظاری از کسی ندارم
واین نشان دهنده ی قدرت من نیست
مسئله خستگی از اعتماد های شکسته است



اس ام اس خسته شدن
sms tanhayi 93


گاهـــــی آدم دلـــــش میخواهد کفش هایش را در بیاورد،
یواشکــــی نوک پا، نوک پا از خودش دور شـــــــــود،
بعد بزند به چاک فرار کند از خودش !!



اس ام اس آرزو
sms tanhayi 93


چقدر دیر فهمیدیم
زندگی همان روزهایی است
که زود رفتنش را آرزو میکردیم



اس ام اس تنهایی عاشقانه 93
sms tanhayi 93


آخر قصه را بردار و با خودت ببر…
همان یکی بود یکی نبود , همان گنبد کبود را برای من بگذار…
در فکر شروعی دوباره ام!
من بودم و هنوز کس دیگری نبود!


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد