جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جدید 93 sms 93


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93

در خواب و بیـداری تنــها تــو را دارم
تنــها تــو را .... آری!


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93



جای دستت مثل ردّ اتو مانده بر سینه من
پوستم را فراموش شاید
جای دست تو را نه!


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93



اینجورى نمى مونه
چون اون جورى هم نموند...

  

اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93



دو بـار بـگـی چـَـــشم
 دفعـه ســـوم میشــــی پــــَـ ش م


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93



دوســــــــــت داشـــــتن آدم هــــــــــــا را
مــــــــــی توان از تـــــوجه آنـــــها فهمید
وگرنه حرف را که هـمه می توانند بزنند


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93



هر اقدامی اگر بزرگ باشد، ابتدا محال به نظر می رسد


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93



شادی یعنی خوشحالی ، خشنودی ، بی غمی ، خوشی و خرمی
به جان خودم از لغت نامه دیدم
حتما که نباید یه چیز فلسفی باشه


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93

آسمان فرصت پرواز بلند است ولی...!!؟
قصه این است چه اندازه کبوتر باشی ..


اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93


ﺍﮔــــــــــــــــــــــــــــــﺮ ﺭﻭﺯﯼ
ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺷﮏ ﮐﺮﺩﯼ
ﺣﺘــــــــــــــــــــــــﻤﺎ ﺑــــــــــﺮﻭ
ﭼﻮﻥ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﺷﮏ ﻣﯽﮐﺸﯿﺪ...



اس ام اس زیبا و جدید 93
sms 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد