جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمگین 93 sms ghamgin 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93



ان قدر کهنه شده ام که روی گرد وخاکم می شود یادگاری نوشت
 پس... بنویس و برو


اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93



کاش تلخی زندگی کمی الکل داشت!!
مستمان میکرد دردها را نمی فهمیدیم


اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93



در نگاه کسی که پرواز را درک نمیکند
هر اوج بگیری کوچکتر خواهیی شد.....

  

اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93



وقتی چشمانم را روی هم می گذارم…
خواب مرا نمی برد…
تو را برایم می آورد!!!
از میان فرسنگ ها …
فاصـــــــــــــــــــــــــــــــــــله!!!!!


اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93



مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید :
میتونم بهت اعتماد کنم ؟!
در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !


اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93

خیـــــــلی سخته دلـــــــت "بودنش" رو بخـــــــواد ،
وقتی داری بـــــــه "نبـــــــودنش" عادت می کنـــــــی ...

اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93


یه وقتایی دیگه حسش نیست غصه بخوری
«رسما»غصه تو رو میخوره

اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93


هیچ چیز من دیگه به تو مربوط نیست
به جز حالم که اونم ازت بهم میخوره


اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93

سربه هوانیستم
اماهمیشه چشم به آسمان دارم
حس عجیبی است دیدن همان آسمانی که
شاید توچند لحظه پیش به آن خیره شده باشی

اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93


حوا که بغض کند…
حتی خدا هم اگر سیب بیاورد….
چیزی بجز آغوش ادم ارامش نمیکند

اس ام اس عاشقانه غمگین 93
sms ghamgin 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد