جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید و خنده دار 93 sms khandedar jadid 93


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


فـیـفا ۱۵ بـا Level جـدیـد مـنـتـشر شـد :

1 . خـیـلی سـخـت
2 . سـخـت
3 . آسـون
4 . خـیـلی آسـون
5 . بـرزیــل


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


لیوان آب باس شعور داشته باشه وقتی از بیرون میای و پهن زمینی خودش بیاد بگه منو بخور
این دانشمندا چه غلطی می کنن من نمی دونم


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم اما شهرداری مجوز نداد!

  

اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده
.
.
.
.
راه های ورود به برنامه تلویزیونیه ماه عسل


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


انگیزه چک کردن میس کال ها:
پنج درصد اهمیت کسی / کسانی که تماس گرفتن
۹۵ درصد خلاص شدن از اون آیکون اعصاب خردکن نشون دهنده میس کال


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


وقتی این نوشته های سوزناک بعضیا رو می خونم که از رفتن عشقشون دارن پرپر میشن،
دلم می خواد برم عشقشونو پیدا کنم،
دوتا بزنم تو گوشش، بگم الاغ! داری می کشیش بدبختو!
برگرد!


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


گاهی آدم های تنها خیلی خوش شانس هستند
چون کسی را ندارند تا از دست بدهند


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


یه زمانی بهمون میگفتن
“یه دقیقه از اون اینترنت لامصب بیا بیرون میخوام تلفن کنم”


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


پیرزنه تو اوتوبوس هی می گفته: نی نای نا نای نی نای نای
همه هم ,به صورت ریتمیک واسش کف میزدن
بعد دست می کنه تو کیفش دندوناشو در میاره میگه: نیاوران نیگه دار


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93


عاغا قبول دارین یه پسر حاضره به قتل زنجیره اعتراف کنه ولی
وقتی میره بدنسازی کراتین میخوره هرچی بهش بگی زیر بارش نمیره


اس ام اس های جدید و خنده دار 93
sms khandedar jadid 93
نظرات 1 + ارسال نظر
nargess یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد