جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و خنده دار 93


اس ام اس خنده دار



اس ام اس جدید و خنده دار 93



از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی میخرم میخورم
و زمانایی که باهات صحبت میکردم رومیشنم سریال میبینم!
یه حالی میده که نگو !
همش که نبایدآدم افسرده شد
والا


اس ام اس جدید و خنده دار 93


موردی بوده که دوماد شب عروسی جلو در آرایشگاه !!!!
عروسو نشناخته تقاضا ویدعو چک کرده


اس ام اس جدید و خنده دار 93


به بابام میگم پاشو سحره
.
.
.
.میگه ولش کن خودم بعدا بهش زنگ میزنم
روح بابام شاد
یادش گرامی
مامانم پیشم وایساده بود

  

اس ام اس جدید و خنده دار 93


ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ 4 ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻥ ﻭ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺭﻧﮓ ﻭ ﺧﻔﻨﻦ ....
.
ﺍﯾﻨﺎ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﻭﻥ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺗﺎﻥ


اس ام اس جدید و خنده دار 93


من که میدونم چه دسته گلى به آب دادى می خوام از زبون خودت بشنوم
قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیرى مادرها از بچه ها در طول تاریخ !!!


اس ام اس جدید و خنده دار 93


یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده!منو از خواب بیدار کرده میگه :
دارم میرم ولی خدایی این زندگی نیست شما دارین:)))


اس ام اس جدید و خنده دار 93


به بابام میگم پدر موجودیست که جونشو واسه بچش میده اما ماشینشو نه
 امیدوارم بودم تحت تاثیر قرار بگیره که گفت : آخه ماشینش جون بچشو میگیره !
یعنی تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم!!


اس ام اس جدید و خنده دار 93

ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ
.
.
.
.
.
ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ!!!
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ یاد بگیرم


اس ام اس جدید و خنده دار 93

تو کشور کره صدا بزنی “کیم” همه بر میگردن!
ی چیزی تو مایه های “مهندس” خودمونه


اس ام اس جدید و خنده دار 93


وقتی پنج ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار می شم
و اونو خاموش می کنم احساس می کنم بمب خنثی کردم


اس ام اس جدید و خنده دار 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد