جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و باحال 93 sms jadid va bahal 93


اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

هیچگاه احساس کسی را دست کم نگیرید ، چون هرگز نخواهید دانست
برای اینکه به شما ابرازش کند چقدر شجاعت به خرج داده است .


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

ای انسان، قدر خود را بدان؛ به حدی گرانی ، که فقط خدا توان خریدت را دارد
پس خود را به قیمت حسرتی تلخ، به تاراج مده . .


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93



گفتم: خدایا سوالی دارم!
چرا وقتی شادم همه با من میخندند.
ولی ، وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟!
جواب داد: شادی را برای جمع کردن دوست، آفریده ام
ولی ، غم را برای انتخاب بهترین دوست ...

  

اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

آغوش ِ تو تنها سرزمینیست
که ساکنانَش در آن برای محدود شدن ِ مرزهایَش میجنگند
سر ِ تنگ تر شدنش، میمیرند.. !


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

ای کاش رفاقت ادم ها مثل رفاقت چشم و دست بود
وقتی دست زخمی میشد چشم گریه میکرد
وقتی چشم گریه میکرد دست اشکاشو پاک میکرد


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

از درد تنهایی بمیر
اما زاپاس عشق کسی نشو
تنهایی
خیلی باارزش تر از این حرفاست


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

به کسانی که در لابلای مشغله شان
وقتی برای شما پیدا میکنند احترام بگذارید
اما عاشق کسانی باشید که
وقتی شما به آنها نیاز دارید
هرگز به مشغله شان نگاه نکنند...!


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

تمام شعرهایم بوی تو را میدهند
می گویند فراموشش کن
اما نمیدانند......
تو در جانم ریشه کرده ای
انگار باید جان دهم



اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93


خالق من “بهشتی” دارد ، نزدیک ، زیبا و بزرگ و “دوزخی” دارد
به گمانم کوچک و بعید و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را

اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93

انقدر مرا از رفتنت نترسان
قرار نیست تا ابد با هم بمانیم
روزی همه رفتنی اند
ماندن به پای کسی معرفت میخواهد نه بهانه
بلند میگویم : رفتی به درررررک ؛ لیاقت ماندن نداشتی


اس ام اس جدید و باحال 93
sms jadid va bahal 93
نظرات 1 + ارسال نظر
nargess یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد