جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93 sms asheghane & deltangi 93


اس ام اس دلتنگی



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


می بینی هوای دلتنگیم را ؟ نسبت عجیبی دارد با زاویه ی نگاهم !
در دسترس چشمانم که باشی هوا خوب است
دور از دسترس نشو که باران می گیرد . . .


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هر وقت از سرِ دلتنگی به رویش دست میکشیدم
تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی !


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


از خلاصه ی روز های انتظار که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !
فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !

  

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


هی کافه چی . . .
روی میزها شعر بنویس ، اینجا طعم دلتنگی ها از قهوه هم تلخ تر است . . .


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


دلتنگی سهم ماست . . . !
از خاطراتی که یه روز ، خاطره نبودن ، زندگی بودن . . . !


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


چه فرقی می کند !
آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر . . . !؟
پای عشق که در میان باشد ؛ دلتنگی دمار آدم را در می آورد . . .


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


آن چیزی که تنگ شده ، دل است برای تو . . .
و جهان است ، برای من . . .


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم و تو آنجا ؛
دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود . . .
من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی ولی توام مثه دیگران مرا دیوانه بخوان . . .


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


میگن هر وقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن !
اگه پیشت نبود صداش کن !
اگه نشنید دعاش کن !


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93


نمى دانم چه رابطه ایست ؟
بین نبودنت با رنگ ها
دلتنگ تو که میشوم
زندگى ام سیاه مى شود !


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 93
sms asheghane & deltangi 93
نظرات 1 + ارسال نظر
nargess یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد