جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تلخ و غمگین 93 SMS TALKH


اس ام اس غمگین



اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت . . .
پس روحش شاد و یادش فراموش !


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



آدم مرد باشه و از تو آشغال ها نون دربیاره
تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



من نباشم شاید دورت شلوغ باشه ولی پشتت خالیه . . .

  

اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



ب بعضیا بایـد گفت :
عوض نمی شی ؟
خیالی نیست . . .
تعویض ک میشی


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﮔﺮﺳﻨﮧ ﻧﻤﯿﻤﻮﻭﻭﻭﻧﻦ
ﭼﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﮧ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭﺭﺭﻥ


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



ﺗﻨﺪﺗﺮﯾﻦ ﻓﻠﻔﻻ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﺴﻮﺯﻭﻧﻦ . . .
ﺗﻮﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﻠﻔﻞ ﺩُﻟﻤﻪ ﺍﯾـَﻢ ﻧﯿﺴﺘﯽ !


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



به ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎید ﺑﮕﯽ :
ﺑﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﺖ ﺗﺎﻓـﺖ ﺑﺰﻥ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﻪ


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



خدایا کسی که دلش از خونه اش بگیره خونه شو عوض میکنه
من که دلم از دنیا گرفته چ کنم؟


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH



احمقانه ترین کار را من کردم وگفتم:
خدا حافظ,عاشقانه ترین کار را تو کردی و گفتی هر چی تو بگی


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH

عجب خیاط ماهری است دنیا
 که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت


اس ام اس تلخ و غمگین 93
SMS TALKH
نظرات 1 + ارسال نظر
نفس شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد