جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید SMS ASHEGHANEH


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH



من اگر عاشقانه می نویسم
نه عاشقم نه شکست خورده.....
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم
بماند.......

در این ژرفای دل کندن ها
و عادت ها و هوس ها
فقط تمرین آدم بودن می کنم.....
همین و بس...............


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

فقط گاهی حرف تو که می شود....
بوی تو که می رسد....
تو نفس گیر می شوی...
دلم..........مثل اینکه تب کند
سرد و گرم می شود.....
توی سینه ام چنگ می زند
آب می شود.........


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

عطر شمعدانی ست.......
گوشه ی دلم......
هر وقت.....
می خواهمت......
چشمهایم را می بندم......!
و عمیق....نفس می کشم....!

  

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

همسرم.......
میدانم
فرهاد
نیستی که کوه بکنی برایم.....
ظرف ها
را که می شویی یعنی
"دوستم داری"....


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

زندگی کوتاه است.....
تا زمانی که دندان دارید
لبخند بزنید.....


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

اگر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن
با تو پیدا خواهد کرد
نه بهانه ای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه.....!


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

دوستـتــــ دارم ، همیـن ؛
این نه قـابل محاسبهـ استــ نهـ قابـل شمـارش ،
حتی نمی تـوانی میـزانـش را تخمـیـن بـزنـی !
بی انـتهـاستــ تا وقـتی هسـتـم تا وقـتی هسـتـی ،
هسـتـــ بهـ امـتـدادِ زنـدگـی …


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

دوری مان
برای تو نمی دانم چگونه می گذرد ...
اما برای من .... !
انگار بر گلویم خنجر گذاشته اند و نمی بُرند .... !!!


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

به شانه هایم زدی ...
که تنهاییم را تکانده باشی ...
به چه دل خوش کرده ای ...
به تکاندن برف از شانه های آدم برفی!


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

آسمان به آسمان ، کوچه به کوچه ، رویا به رویا
هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
SMS ASHEGHANEH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد